Rabu, Februari 03, 2010

lelaki berkasut saiz 8

hari ini aku tidak bertemu lelaki itu
masih panas terbayang
letak kumisnya
lenggok mata
senyum tawar dia
lagi,
pandangan matanya
yang bisa memanaskan pembuluh darah ini.

Arghh
seksa hati ini sayang
luluh hati ini sayang
kerna kau tidak bisa menemaniku
hari ini
tiada cumbu rayu
tiada mengada itu
tiada garau kamu

senyum aku untuk kamu
nangis aku kerna kamu
untuk kamu
lelaki itu
lelaki berkasut saiz 8

tolong buka mata aku sayang
dan bisikkan padaku bahawa aku sedang beradu

3 ulasan:

  1. kau haruslah tabah menghadapi dugaan..
    Ingat ini sahaja,

    Padamu,
    dia yang satu..
    Jangan kau ragu..
    Usah jua kau pilu..

    P:S/Betul ke ayatku ini?

    BalasPadam
  2. hehe. piee. takdapa tu
    saja duk melangut.
    haha. bukan aku.

    ;p

    BalasPadam
  3. hahaa..
    yela,
    aku just terrbaca tadi
    hihihihi
    :)

    BalasPadam